Zamenjava in popravilo izdelkov v garancijskem roku
Organizacije ob prodaji izdelka kupcu običajno zagotavljajo jamstvo. Če kupljeni izdelek ne deluje brezhibno, lahko kupec od prodajalca v garancijskem roku zahteva brezplačno zamenjavo ali popravilo. Je pa treba jamstva, ki mu zagotavljajo brezhibno delovanje kupljenega izdelka, ločiti od poslov, pri katerih lahko kupljeni izdelek vrne in zamenja za drugega, pa tudi od poslov, pri katerih mu prodajalec zagotavlja jamstvo, ki pomeni ločeno izvršitveno obvezo v prodajnem poslu.
mag. Andreja Mušič
Datum objave: 25. 10. 2023
/
RAČUNOVODSTVO
- KAZALO SESTAVKA
- Kaj nI zamenjava v garancijskem roku
-
KAJ PREDSTAVLJA ZAMENJAVO V GARANCIJSKEM ROKU
- Rezervacije za popravila v garancijskem roku
- ZGLED 2: Popravila v garancijskem roku
- Dana jamstva kot ločena izvršitvena obveza
- ZGLED 3: Dodatno (podaljšano) jamstvo
- Kako pravilno oblikovati rezervacije za jamstva
- ZGLED 4: Rezervacije za dana jamstva (za popravila v garancijskem roku)
- Tabela: Prikaži sliko
- ZGLED 5: Trgovec daje jamstvo za kupljeni izdelek
- Tabela: Prikaži sliko