Telefonsko svetovanje, ki vam bo resnično blizu

Brezplačno telefonsko svetovanje je ena od ključnih storitev, ki jo Zveza RFR tradicionalno zagotavlja vsem naročnikom revije IKS. Svetovalci so strokovnjaki s svojega področja in sila učinkoviti. Nekateri nas kličete pogosto, drugi redkeje, tretji nikoli. Veliko je takih, ki te storitve še ne poznate, a bi vam zagotovo koristila.

dr. Matjaž Prusnik
Datum objave: 27. 05. 2016

Telefonsko svetovanje poskušamo organizirati tako, da odgovorimo na čim več vprašanj čim večjega števila bralcev. Na vsa pa nam v omejenem času in z omejenim številom svetovalcev seveda ne uspe odgovoriti.

Zveza RFR bo junija uvedla nekaj tehnoloških novosti, s katerimi želimo svetovanje po telefonu optimizirati, narediti prijaznejše, hitrejše in učinkovitejše. Pri tem nas je vodila predvsem želja, da vam olajšamo identifikacijo – zdaj boste le odtipkali svojo osebno RFR-številko –, svetovalce pa razbremenimo zamudnih malenkosti, da bodo imeli kar največ časa za posvečanje temu, kar počnejo najbolje – strokovno svetujejo.

Zato vas pozivamo, da do 31. maja 2016 aktivirate svojo osebno RFR-številko, vezano na fizične osebe, in jo povežete z naročniškim profilom, ki ga imate vsi naročniki revije IKS. Postopek je podrobno opisan na spletni strani Zveze RFR.

Če boste imeli z registracijo in aktivacijo kakršnokoli težavo, nas pokličite na 01/561 09 30 ali pišite na andrej.privsek@zvezarfr.si.

Upam, da bo prehod na nov sistem čim bolj tekoč in da bodo začetni izzivi, do katerih prihaja pri uvajanju sprememb, hitro odpravljeni. Vnaprej se vam zahvaljujem za razumevanje, strpnost in seveda za vse klice našim svetovalcem. 

IKS 06/ 2016


Prebrskajte tudi po ostalih številkah revije IKS